Rozwiń swój biznes w sieci – my wiemy, jak!

Zyskaj więcej klientów, większą widoczność i realne efekty dzięki skutecznemu marketingowi online. Skontaktuj się z nami już dziś i zobacz, co możemy zrobić dla Twojej marki!

10 najczęstszych błędów w wizytówce Google

Twoja wizytówka Google czeka na upgrade – zrób go z naszym e-bookiem

W każdym mieście trwa cicha walka o uwagę – wygrywa ten, kogo Google pokazuje jako pierwszego. Ponad 90 % konsumentów zaczyna poszukiwanie lokalnych usług od Google, a dobrze zoptymalizowany Profil Firmy potrafi zwiększyć realny ruch nawet o 70 %.

Nasz e-book odsłania kulisy tych wyników i prowadzi Cię krok po kroku przez listę najczęstszych grzechów, które sprowadzają wizytówkę na dalszy plan wyszukiwarki – i klientów prosto w ramiona konkurencji.

1

O czym dowiesz się z naszego e-booka?

Nasz e-book to kompleksowe kompendium wiedzy, które pomoże Ci w pełni wykorzystać potencjał Profilu Firmy w Google. Poniżej tematy, które wzięliśmy na tapet:

  • Profil Google Moja Firma jako potężne narzędzie marketingowe dla rozwoju rynku lokalnego – wyjaśniamy, dlaczego firmowa wizytówka Google jest kluczowa dla promowania Twojej działalności usługowej i jak za jej pomocą można wyróżnić się na tle konkurencji.
  • Analiza 10 najczęstszych błędów – poznasz błędy, które negatywnie wpływają zarówno na pozycjonowanie Twojej wizytówki Google (czyli jej widoczność w wynikach wyszukiwania), jak i zniechęcają potencjalnych klientów, sprawiając, że odpływają do konkurencji. Od nieaktualnych informacji po zaniedbane recenzje – przeanalizujemy każdy z nich.
  • Praktyczne wskazówki i rozwiązania – Nie tylko sygnalizujemy błędy, ale również proponujemy sposoby na ich uniknięcie. Otrzymasz gotowe instrukcje do wprowadzenia zmian.
2

Wyobraź sobie, że ktoś w Twojej okolicy szuka restauracji, mechanika samochodowego, salonu kosmetycznego lub sklepu spożywczego. Wpisuje w Google np. „restauracja włoska Warszawa” i otrzymuje listę firm z ich lokalizacją, godzinami otwarcia, opiniami klientów i zdjęciami dań. Jeśli Twoja firma nie ma wizytówki, po prostu się tam nie pojawi. W efekcie potencjalny klient wybiera konkurencję, a Ty tracisz zysk.

Co zyskasz czytając naszego e-booka?

  • Realną przewagę nad sąsiadującą konkurencją, która wciąż “robi SEO po staremu”
  • Więcej zapytań z okolicy – Google podsunie Twój numer klientom szukającym usług tu i teraz
  • Oszczędność pieniędzy – unikasz kosztownych błędów, a klienci przychodzą z darmowego źródła ruchu
  • Gotowe narzędzia i know-how – nawet jeśli marketing nie jest Twoją mocną stroną, otrzymasz bezpłatne wsparcie do błyskawicznego wdrożenia

Skorzystaj z darmowej wyceny i omów cenę oraz szczegóły Twojego projektu.

Pomogę Ci znaleźć najlepsze rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb.

Szybka wycena

Oprowadzę Cię przez cały proces realizacji Twojego projektu.

Łukasz Rozwadowski

Ekspert ds. rozwoju biznesu

+48 790 558 138
Łukasz MinisterstwoReklamy
2

Zarządzanie firmą bez monitorowania statystyk to jak prowadzenie sklepu bez sprawdzania, które produkty się sprzedają najlepiej, skąd przychodzą klienci i jakie godziny są najbardziej ruchliwe. Jeśli nie analizujesz wyników swojej wizytówki, nie masz pojęcia, czy przyciąga klientów, czy ginie wśród konkurencji.

Marta Sznapka – copywriterka, która dba o to, by słowa w Internecie zadowalały zarówno algorytmy wyszukiwarek, jak i użytkowników. Od lat łączy lekkość pióra z analitycznym podejściem Po godzinach zanurza się w mroźne klimaty skandynawskich kryminałów – stamtąd czerpie inspiracje do tworzenia kreatywnego storytellingu.

Marta Sznapka

Pobierz ebooki

Chcesz uzyskać dostęp do naszych ebooków?

Zostaw swoje dane kontaktowe i uzyskaj bezpłatny dostęp do wartościowych ebooków online!

4

Poznaj nasze realizacje

Nasze realizacje

Odbierz darmowy
E-BOOK

Zapisz się do naszego newslettera, a dostaniesz od nas „Plan i Strategie Marketingu Internetowego”

Nie spamujemy! Wysyłamy tylko konkretne oferty!

Odkryj ekspercką wiedzę i praktyczne porady – zanurz się w naszym blogu!

Najczęściej czytane

Jak zrobić reklamę na Facebooku? Krok po kroku.

|

Przeczytasz w 23 minuty

Kalendarz marketingowy 2025 – nie przegap żadne…

|

Przeczytasz w 32 minuty

Polecane artykuły

DNS – co to jest? Wyjaśniamy!

|

Przeczytasz w 6 minut

Google PageSpeed Insights – co to jest?

|

Przeczytasz w 11 minut

Najnowsze Case Study

Case study: kalkulator weselny jako narzędzie p…

|

Przeczytasz w 3 minuty

Case Study Google Ads – skuteczna kampania z ni…

|

Przeczytasz w 4 minuty